Nevyhovuje zakoupené zboží?
Pokud ti doručené zboží z nějakého důvodu nevyhovuje, můžeš je nepoužité, nepoškozené, v původním obalu a se všemi visačkami vrátit do 14ti dnů.
Zavolej nám nebo napiš a dohodneme nejlepší způsob, jak zboží zaslat zpět. V případě oprávněného odstoupení od smlouvy budou peníze vráceny zpět na tvůj bankovní účet.
Vždy se ti budeme snažit vyjít vstříc tak, abys u nás nakupoval rád a bez obav. Protože prodáváme různé druhy zboží, může se přesto stát, že některé zboží nebude možné vrátit. To se týká zejména následujícího zboží:
- Zboží vyrobené speciálně na přání - např. zakázková výroba, zboží s individuálním vzorem nebo potiskem, výrobky opatřené na přání monogramem, apod.
- Zboží, které rychle podléhá zkáze.
- Zboží, které není vhodné pro navrácení z důvodů týkajících se ochrany zdraví a hygieny, zejména pak pokud bylo po doručení porušeno uzavírání.
- Zboží, které tvoří funkční celek s jiným dodaným zbožím, pokud toto není rovněž vráceno – např. jedinečné příslušenství apod.
- Zboží, které již bylo používáním opotřebeno nebo poškozeno.
Více informací o vrácení zboží a právech nakupujícího najdeš v Obchodních podmínkách.
Reklamace zboží
Děláme vše pro to, abychom doručili zboží v pořádku.
Pokud by snad přesto mělo zboží při doručení poškozený přepravní obal, nepřebírej zboží a neprodleně nás, prosím, informuj. Jinak nemůžeme prokázat oprávněný nárok u přepravní společnosti a takovou reklamaci uznat.
V případě, že máš požadavek na reklamaci zboží, kontaktuj nás a my uděláme vše pro to, abys u nás byl spokojen.